בחירת מקלחון לבית

בחירת מקלחון לבית

חדר המקלחת הוא חלק בלתי נפרד בכל בית. במיוחד במדינה חמה כמו שלנו, בה אנו נוהגים להתקלח מידי יום ביומו. על מנת לבחור מקלחון הראוי מבחינתכם, ראשית יש להתאימו לחדר המקלחת. זאת מכיוון שישנם מקלחונים במידות שונות, וללקוח ניתנת גם ההזדמנות להזמין מקלחון על פי מידה אישית.

סוגי מקלחונים

הנה כמה פרטים שכדאי לדעת על בחירת מקלחון לבית:

מקלחון פתיחה – דלתותיו מורכבות על צירים ונפתחות כלפי חוץ או כלפי פנים או גם וגם. מכיוון שיש לפתוח את הדלתות ולסגור אותן, cialis 20mg המקלחון תופס הרבה מקום בחדר המקלחת, אך מצד שני כשהמקלחון לא בשימוש ניתן להצמיד את דלתות המקלחון לקירות חדר האמבטיה ואז המקלחון תופס מקום מינימאלי.

מקלחון הזזה – דלתותיו נעות על מסילות. במקרה זה, פתיחה של דלתות או סגירתן אינה דורשת מקום נוסף לשטח המקלחון עצמו, ולכן מקלחונים אלה מתאימים גם לחדרי מקלחת קטנים.

מקלחון Free Standing – אלה הם מקלחונים אותם ממקמים באמצע החדר, כלומר הם אינם נתמכים על ידי קירות, והם מתאימים אך ורק לחללים גדולים, בהם אין צורך לחסוך במקום.

מקלחון פינתי – מקלחון זה ממוקם בפינת חדר האמבטיה, תחום על ידי שני קירות ולכן הוא מתאים כמעט לכל חדר מקלחת. ייתכן שהמקלחון הפינתי הוא המקלחון הפופולארי ביותר בימינו, מאחר שהוא חוסך מקום רב ולכן יתאים לכל חדר אמבטיה. הוא יכול להיות מקלחון סטנדרטי, מעוגל או קטום.

מקלחון חזיתי – מקלחון זה תחום בין שלושה קירות, יש לו דלת זכוכית אחת והוא יוצר חלל מקלחון עם שלושת הקירות הבנויים.

מקלחון הרמוניקה – מקלחון שדלתותיו מתקפלות בצורת אקורדיון, כלומר דלת מושכת דלת נוספת. מקלחון זה מיועד לחללים קטנים ומקלחות הורים, מכיוון שתופס מינימום מקום בחדר אמבטיה ועדיין מאפשר את קיפולו פנימה.

אמבטיון – זוהי סגירה מלאה/חלקית של האמבטיה המונעת התזת מים. מכיוון שבאמבטיונים מקלחים ילדים קטנים ו/או ממלאים דליי מים יש לשמור על גישה לאינטרפוץ. קיימים מספר סוגים של אמבטיונים: אמבטיון פתיחה, אמבטיון הזזה או הרמוניקה.

מקלחון עשוי זכוכית

מקלחוני זכוכית עשויים מזכוכיות בעוביים שונים, בין 4 ל 12 מ”מ. הזכוכיות חייבות להיות מחוסמות ומגיעות במספר סגנונות, כגון: זכוכית שקופה, זכוכית אקסטרה קליר (שקופה מאוד), זכוכית אטומה או זכוכית חלבית.

 

קריסי תעשיות זכוכית בע"מ | החשמונאים 7, בני ברק